A varázs szövéseinek iskolái:
Ú
Trükökk: optikai csalódások, szemfényveztés iskolájai.
t Csalfaságok, apró optikai csalódások, látvány-trükkök;
t Hálós Szem, elrejtély, figyelemfakítás;
t Elmenekvés, konkrét emlék eltüntetése az elméből;
t Űzött Szív, érzelmi manipulálás, érzelemcsökkentés/ növelés;
t Csapdába ejtett Szív, elbűvölés, szinte bármit el lehet hitetni a célpontal, uralkodás az elméje fölött, befolyás;
Elemi: gyógyítás és a kitartás iskolája.
t Fűzsuttogás, a tündért képessé teszi bármivel kommunikálni, suttogni, csevegni;
t Elemidézés, a 4 elem legtermészetesebb módon való megidézése, elementálok (tűz, víz, szél, föld) ;
t Tölgypajsz, tölgyerősségű védőpajzs képződik a varázsló köré;
t Lótuszolaj /fűzfaostor, gyógyítás /elpuszítás (eltörés) varázslata;
t Ősalak, bármivé átlehet alakulni, bár bónusz pontok nélkül, de mégis tökéletes alakban;
Illúziók: tréfák, telekinézis, illúziók iskolája, illuzionisták.
t Áthelyezés, apró tárgyak telekinetikus mozgatása;
t Átszövés, nagyobb tárgyak mozgatása, célpont befuttatása;
t Duplikálás, a célpontból egyszerű másolat készitése, megduplázása;
t Teleport, látható tárgyak áthelyezése egyik pontból a másikba;
t Fantomárny, tökéletes, mozgásra képes másolat készitése;
Látás: jóslás, látás, jövendökés szerencsehozás iskolája.
t Ómen, a közeljövőbe látás tudománya;
t Fortuna Szeszélye, kisbb szerencsét adhat vagy vonhat el a célponttól;
t Hallás, a varázsló által ismert tárgy körül lezajló eseményeket látni /hallani;
t Jövőlátás, nagyobb, fontosabb események meglátása, előrelátása;
t Sorsfuttatás, megerősítt, előbbre hoz az életben egy sordöntő fordulatot;
Uralom: uralkodás, parancsolás iskolája.
t Protokoll, zavartalanná tesz egy hivatalos ülést;
t Diktum, parancsvarázs, melyet a célpont végrehajt a parancs hallatán ,bár magát nem veszélyezteti;
t Nagyzolás, a célpont előtt térdre hullanak, és imádják őt;
t Védőrúna, bejáratot, bozot, ládát megvéd a kinyitástól;
t Megkötés, misztikus erejű megkötést bocsát az áldozatra, célpontra;
Utazás: vándorlás, mozgás iskolája.
t Ugrás, óriási ugrásra tesz képessé;
t Higanymozgás, hihetetlen gyorsaságot ad a célpontnak;
t Átjáró, kaput nyit, amin bárki képes lesz áthaladni, ha nem szélesebb 4 méternél. J;
t Szélfutás, a célpont képes lesz egy időre lebegésre, repülésre;
t Abszolút teleportálás, bárhonnan, bárhova, a hely ismerete persze fontos;
Forrás: Chaneling LIVE szabálykönyv; Irta: Karancsy Mónika (Luna, Zuzzz, Renald)