Alakváltás II.
2005.06.10. 18:32
Homid és Glabro részletezése.
_ Homid: Ember - Ez a forma semmiben sem tér el a hétköznapi emberek kinézetétől és fiziológiájától. Kizárólag ebben a formában nem okoz súlyosbított sebzést az ezüst (homidoknak!). Tulajdonságai nem módosulnak. Arou nyelv használható már ebben a formában is (kicsit törve, és előfordulhatnak félreértések is). Homid nem képes regenerálni ebben a formában, lupusz és metisz igen.Tulajdonság járulékok: nincsen Átalakulás célszáma: 6 Jellemzők: ez a normál alak akkor, ha a lupinok az emberi társadalommal lépnek kapcsolatba. Ebben az alakban nem képes a sérüléseket regenerálni a farkasember.
_ Glabro: Emberközeli - Az emberközeli forma, amely kb. +15% - os magasság-, és +25% súlynöveléssel jár, sokkal erőteljesebb lesz a testszőrzet. Az emberi arcvonások állatiasabbá válnak (igaz az állkapocs nem nyúlik meg annyira, hogy súlyosbított sebett lehessen harapással okozni). A körmök állatias karmokká nyúlnak és keményednek (ez már alkalmas súlyosbított seb okozására). Az ezüst érintése ennél a formánál veszélyt jelent. Nehezen érthetően de már a farkasokkal is képes kommunikálni. Tulajdonság járulékok: Erő+2, Állóképesség+2, Manipuláció-1, Megjelenés:-1 Átalakulás célszáma: 7 Jellemzők: Ez az alak aránylag emberszerű, de a különbségek a normál emberi alaktól jellemzők. A testsúly 100-200% lesz az eredetinek, és megközelítőleg 10-20 cm-el nő a testmagasság. A test masszív és erőteljes lesz, akár egy bajnok testépítő teste. A testszőrzet megnő, a körmök és a fogak megnőnek. Szerepjáték: Ugyan nem olyan erőteljes alak, mint a Krinosz, de ezzel még képes a társadalomban megjelenni a lupin. Teljes mértékben képes az emberi beszédre, noha nehezen érthető lesz az, amit mond.
|